Самоідентифікація


Малишко Тетяна Валеріївна – учитель  української мови й літератури 
та світової літератури.

Педагогічне кредо:
"Я – учитель , і дітям себе віддаю. Шукаю , знаходжу , радію , горю . 
І тверджу , що зробиш , бо можеш".

Життєве кредо: 
«Щоб бути Великим   треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру»


 З досвіду роботи Т. В. Малишко, учителя української мови й літератури та світової літератури навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25, природничо-математичний ліцей» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.
Проблема над якою працюю: «Феномен журналістики на уроках словесності як засіб розвитку творчої діяльності учнів»
Стаж: 3 роки
Методи та прийоми, що використовую у своїй роботі: 
1) метод "якби.." передбачає опис змін із певної проблеми, наприклад, вивчаючи в 5 класі китайську народну казку «Пензлик Маляна», можна запропонувати дітям дати відповідь на таке запитання: Якби у кожного з вас був чарівний пензлик, щоб ви намалювали: а)якби були художником?; б) якби були керівником країни. Також, вивчаючи  індійську народну казку «Фарбований шакал», учням пропонується написати фанфінік (Drabble) на тему: «Якби шакал не завив, яким би було йогоподальше  буття»; 
2) метод "аглютинації", наприклад, при вивчені хайку пропонуємо дітям або самостійно скласти хайку, або використовувати  запропоновані сезонні слова для складання «гномічної» поезії
3) метод "придумування",наприклад, теоретичну вступну статтю в підручнику перетрансформуйте в художній стиль; 
4) метод "емпатії", наприклад,вивчаючи повість М. Твена «Пригоди Тома Сойєра», пропонуємо дітям написати твір «Як би я вчинив у ролі Тома після побаченого на кладовищі»; 
5) метод «компаративного аналізу». «Образ сонця в казках народів світу». При вивчені вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст» (світова література 6 клас (за новою програмою).Пропоную порівняти «глянцевий» погляд на Італію та справжній,нештучний. На матеріалі теми та ідеї вірша учні 6 класу виконують дослідницьке завдання:
показати фотонарис місць м. Кіровограда з «глянцем» та ті, які потребують уваги громади. Таким чином,  порушуємо злободенні проблеми кіровоградського соціуму та привертаємо увагу до проблем екологічної навколишньої дійсності, досліджуємо культурний узус  жителів міста.
6) метод "евристичних запитань", адже лише у такий спосіб можна зробити "відкриття" на уроці;
7) метод "конструювання понять", наприклад, на уроках з української мови  доцільно запропонувати таке завдання: поясніть лексичне значення слова, користуючись синонімами, а тоді порівняйте його із статтею із  тлумачного словника. Також метод конструювання правил, наприклад, чому слово мавпячий пишеться з апострофом,а п’ять – без апострофа? Поясніть різницю в написанні слів: Парасчин та Прісьчин; неньчин та мамчин;
8) метод "гіпотез", де учні пропонують версії, припущення щодо певного лінгвістичного явища. Так на уроках РМ  пропонується тема для  власного висловлювання: "Що станеться, коли   Internet стане мислити як людина?";
9) метод "лінгвістичної інтуіції". Цей метод корисно застосовувати при написанні попереджувальних диктантів;
Участь у конкурсах: 
Як член журі із журналістики на регіональному конкурсі «Міс освіта» (2011р); ІІІ місце в обласному  конкурсі «Найкращий конспект з української мови на матеріалі про війну» (2010 р.); 
Як науковий керівник у конкурсі-захисті МАН науково-дослідницьких робіт з української мови – результат учениці  ІV місце (2012-2013 н.р.) – Лукаш Тамара Миколаївна; Підготовка учнів на регіональний конкурс «Золоті розсипи слова». Результат – учениця зайняла ІІІ місце (2012-2013 н.р.) – Чередник Діана Миколаївна. Участь у проекті «Скул.тв» (2012-2013 н.р.) – ІІІ місце; Підготувала проект з 5-Б класом «Діти п’ятого сонця»


Комментариев нет:

Отправить комментарий